اخر الاخبارفن وترفيهمعلومات عامة

حط إيده بمكان غلط».. مفاجأة صادمة بشأن مشادة زوج الفنانة نيللي كريم مع معجبيها

تصدرت الفنانة نيللي كريم ، محرك البحث عبر موقع “جوجل” ومختلف مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات القليلة الماضية، بعدما تداول بشأن مشادة زوجها الكابتن هشام عاشور مع أحد معجبيها خلال حضورها فعاليات مهرجان أيام قرطاج الدولي السينمائي 2021، في دورته الـ32 .

 

حيث انفعل زوج الفنانة نيللي كريم لاعب الأسكواش السابق هشام عاشور، على معجبيها عندما حاول التقاط صورة معها، قائلًا: “مفيش صور مش هناخد صور مع حد.. إيه المهزلة دي”، مما أثار استياء الحاضرين حولهم.

 

حيث علقت الفنانة نيللي كريم، في مداخلتها الهاتفية مع الإعلامي شريف عامر، في برنامجه يحدث في مصر، على ما حدث من قبل زوجها، قائلا: “أنا من الناس اللي لما حد يجي يتصور معايا من أكبر واحد لأصغر واحد، عمري ما بقول لأ، بس لما خلص المهرجان وخرجنا كلنا، في هجوم حصل عليا، وأنا كنت لابسة فستان طويل وناس داست عليه، والفستان اتقطع”.

وتابعت قائلة: ” في حد زقنى عشان يتصور معايا، وإحنا خارجين من القاعة مكنش في رجال حراسات معايا وزوجي كان بيحميني، أنا فعلا خرجت من القاعة عايزة أركب العربية وأروح الأوتيل، اعتراض زوجي كان على الهرجلة مش الجمهور”.

 

فيما كشف مصدر مقرب من الفنانة نيللي كريم عن كواليس ما حدث في المهرجان، فقال: “حط إيده على وسطها عشان ياخد الصورة وهنا انفعل هشام ومرضيش تتصور معاه الصورة مش عشان رافض تتصور مع جمهورها ولكن الطريقة نفسها غير محترمة، وفستانها اتقطع من تدافع الجمهور”

المصدر

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock